RCA Newsroom oogst succesvolle pr-campagnes
Voor het zevende jaar op rij zet RCA zich als pr-partner in voor Oog voor Lekkers, het Europees-Vlaams scholenprogramma dat kinderen van jongs af de smaak van verantwoorde voeding wil bijbrengen. Dat die gezonde inspanningen lonen, mag blijken uit het recordaantal scholen dat zich dit schooljaar inschreef: 1.601 om precies te zijn, goed voor 60 procent van alle Vlaamse leerlingen. Om Oog voor Lekkers 2024-2025 te lanceren, betrok RCA ook Gio Kemper in haar pr-campagne. Als ambassadeur creëerde hij een eigen song om de leerlingen mee op sleeptouw te nemen. Check zeker de videoclip met Slurp & Slice:
Recordaantal kruidenzepen voor Ricola
Na eerdere Belgische pop-ups in Elsene en Gent, opende RCA eind september de ‘Ricola Herb Garden’ in hartje Brussel. Een weekend lang konden bezoekers er terecht om verse kruiden te plukken en er een natuurzeep van te maken. Of gewoon om te genieten van een kruidenthee, geïnfuseerd water, mocktail of Ricola-bonbon met de geheime mix van 13 Zwitserse bergkruiden. Heel wat nieuwsgierigen zakten af naar de Sint-Gorikshallen en smolten hun eigen zen-zeep met hun favoriete Ricola-kruiden. Met een recordaantal zepen zet RCA zo zijn pr-verhaal voor Ricola schoontjes verder.