De eerste oogst Zeeuwse mosselen werd in Yerseke opgevist en bengelde wat later aan een drone richting Zeebrugge, met als eindbestemming het nieuwe pop-uprestaurant Moules Frites van Sergio Herman en Syrco Bakker. Daarmee is het nieuwe seizoen van de Zeeuwse bodemcultuurmosselen officieel afgetrapt. Een beloftevol seizoen, want volgens kenners is de kwaliteit uitzonderlijk goed. En in navolging van België heeft Nederland sinds de start van het seizoen ook zijn eerste mosselautomaat. Liefhebber Johan Boskamp haalde de eerste portie uit de muur (tot hilariteit in Villa Sporza).
Mosselen en de zomer: een traditie. Al evenzeer een traditie: RCA die in opdracht van Nederlands Mosselbureau het hele gebeuren in goede banen leidde. RCA Newsroom stond in voor de gehele persbegeleiding.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]