Na de bekendmaking van de pitchwinst vorige maand presenteert RCA nu de eerste oogst voor haar kersverse klant BelOrta: een uitgebreide voorjaarscampagne met glansrollen voor asperges en tomaten. RCA behoudt de baseline "Verbazend plezant", schaaft de Franstalige baseline bij tot "Plus fun que prévu" en geeft de gekende jingle een welverdiende opfrisbeurt. In de verschillende media maakt RCA duidelijk voor wie de groenten en fruit van BelOrta plezant zijn (spoiler: eigenlijk iedereen). Tegelijk worden de kenmerkende waarden van BelOrta naar voor geschoven: smaak, lokaal en plezier. Zes heroïsche radiospots brengen een grappige ode aan alledaagse helden. We krijgen vermakelijke video-ads voor onder meer tomaten, asperges en aubergines op ons bord. En ook in social en bannering zien we verrukkelijk beeldmateriaal en plezante copywriting. Smaakt naar meer!
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]