RCA speelt kat Natalia kwijt

Het is al even geleden dat we massaal sakkerden op die GDPR-wetgeving, en vanaf 1 mei is het weer van dattum: dan zijn de gegevens van je gechipte kat en/of hond niet meer zichtbaar bij het scannen van de chip (als men je viervoeter bijvoorbeeld terugvindt na een escapade), tenzij je als baasje je toestemming geeft om deze gegevens vrij te geven. Om de aandacht hierop te vestigen, ontwikkelde RCA voor Departement Omgeving van de Vlaamse overheid de online campagne ‘Check je chip’ (Facebook, Instagram, Youtube, programmatic).
Bekende dierenliefhebbers Natalia én Karl Vannieuwkerke deden kwispelend mee en brachten hun talrijke volgers een onwaarschijnlijk verhaal over hoe zij ooit hun huisdier kwijt geraakt zijn én teruggevonden hebben. Of toch niet? RCA ontwikkelde ook het communicatiepakket waarmee intermediairen zoals dierenartsen en dierenopvangcentra deze boodschap mee kunnen uitdragen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]