Het is al even geleden dat we massaal sakkerden op die GDPR-wetgeving, en vanaf 1 mei is het weer van dattum: dan zijn de gegevens van je gechipte kat en/of hond niet meer zichtbaar bij het scannen van de chip (als men je viervoeter bijvoorbeeld terugvindt na een escapade), tenzij je als baasje je toestemming geeft om deze gegevens vrij te geven. Om de aandacht hierop te vestigen, ontwikkelde RCA voor Departement Omgeving van de Vlaamse overheid de online campagne ‘Check je chip’ (Facebook, Instagram, Youtube, programmatic).
Bekende dierenliefhebbers Natalia én Karl Vannieuwkerke deden kwispelend mee en brachten hun talrijke volgers een onwaarschijnlijk verhaal over hoe zij ooit hun huisdier kwijt geraakt zijn én teruggevonden hebben. Of toch niet? RCA ontwikkelde ook het communicatiepakket waarmee intermediairen zoals dierenartsen en dierenopvangcentra deze boodschap mee kunnen uitdragen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]