Het is al even geleden dat we massaal sakkerden op die GDPR-wetgeving, en vanaf 1 mei is het weer van dattum: dan zijn de gegevens van je gechipte kat en/of hond niet meer zichtbaar bij het scannen van de chip (als men je viervoeter bijvoorbeeld terugvindt na een escapade), tenzij je als baasje je toestemming geeft om deze gegevens vrij te geven. Om de aandacht hierop te vestigen, ontwikkelde RCA voor Departement Omgeving van de Vlaamse overheid de online campagne ‘Check je chip’ (Facebook, Instagram, Youtube, programmatic).
Bekende dierenliefhebbers Natalia én Karl Vannieuwkerke deden kwispelend mee en brachten hun talrijke volgers een onwaarschijnlijk verhaal over hoe zij ooit hun huisdier kwijt geraakt zijn én teruggevonden hebben. Of toch niet? RCA ontwikkelde ook het communicatiepakket waarmee intermediairen zoals dierenartsen en dierenopvangcentra deze boodschap mee kunnen uitdragen.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]