Het is al even geleden dat we massaal sakkerden op die GDPR-wetgeving, en vanaf 1 mei is het weer van dattum: dan zijn de gegevens van je gechipte kat en/of hond niet meer zichtbaar bij het scannen van de chip (als men je viervoeter bijvoorbeeld terugvindt na een escapade), tenzij je als baasje je toestemming geeft om deze gegevens vrij te geven. Om de aandacht hierop te vestigen, ontwikkelde RCA voor Departement Omgeving van de Vlaamse overheid de online campagne ‘Check je chip’ (Facebook, Instagram, Youtube, programmatic).
Bekende dierenliefhebbers Natalia én Karl Vannieuwkerke deden kwispelend mee en brachten hun talrijke volgers een onwaarschijnlijk verhaal over hoe zij ooit hun huisdier kwijt geraakt zijn én teruggevonden hebben. Of toch niet? RCA ontwikkelde ook het communicatiepakket waarmee intermediairen zoals dierenartsen en dierenopvangcentra deze boodschap mee kunnen uitdragen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]