RCA verbaast voor Wibra

Retailer Wibra is vooral gekend voor haar ultralage prijzen. Maar wat velen niet weten, is dat Wibra heel wat producten in haar assortiment heeft die je ook bij de meer prijzige winkels vindt. En dat verbaast heel wat mensen. Die vorm van ongeloof was voor RCA de perfecte rode draad voor deze campagne: "Wa?! Komt dà van bij Wibra?"
Deze tijdelijke campagne kadert in de lange-termijnaanpak, onder de koepel van de ‘Wauw van Wibra’-campagne die RCA eerder dit jaar startte.
RCA bedacht een radio- en onlinecampagne waarbij je zélf kon raden welke fijne decoratiespullen van bij Wibra kwamen. Geen verrassing dat de overgrote meerderheid het fout had en dat de getoonde producten wel bij Wibra verkrijgbaar waren. En laat dat net de bedoeling zijn.
Credits
Client: Wibra
Client Service Director: Micha Appermans
Account Manager: Caroline Leen
Account Executive: Rachel Genot
Copy writer: Bart Klerckx, Fabio Angelo Cipriano , Alix Vandeweyer
Creatie: Karolien Schroeyen, Maxim Schoups, Silke Soille
Final Art: Kris Piccard, Christina Usacheva
Digital consultant : Sasha cruysbergs, Ruben Lemaire
Motion design : Kim Vanbeckevoort
CD: Bart Klerckx
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]