RCA verbaast voor Wibra

Crea / News

Retailer Wibra is vooral gekend voor haar ultralage prijzen. Maar wat velen niet weten, is dat Wibra heel wat producten in haar assortiment heeft die je ook bij de meer prijzige winkels vindt. En dat verbaast heel wat mensen. Die vorm van ongeloof was voor RCA de perfecte rode draad voor deze campagne: "Wa?! Komt dà van bij Wibra?"

Deze tijdelijke campagne kadert in de lange-termijnaanpak, onder de koepel van de ‘Wauw van Wibra’-campagne die RCA eerder dit jaar startte.

RCA bedacht een radio- en onlinecampagne waarbij je zélf kon raden welke fijne decoratiespullen van bij Wibra kwamen. Geen verrassing dat de overgrote meerderheid het fout had en dat de getoonde producten wel bij Wibra verkrijgbaar waren. En laat dat net de bedoeling zijn.

Credits

Client: Wibra

Client Service Director: Micha Appermans

Account Manager: Caroline Leen

Account Executive: Rachel Genot

Copy writer: Bart Klerckx, Fabio Angelo Cipriano , Alix Vandeweyer

Creatie: Karolien Schroeyen, Maxim Schoups, Silke Soille

Final Art: Kris Piccard, Christina Usacheva

Digital consultant : Sasha cruysbergs, Ruben Lemaire

Motion design : Kim Vanbeckevoort

CD: Bart Klerckx