Moederdag is nét voorbij (behalve voor wie niet op de Parking woont). En hoewel onze mama’s ons het leven schonken, schenken wij nog iets te vaak clichés cadeau. Dat kon beter, vonden RCA en Vanden Borre. Wat als we mama’s nu zelf eens laten kiezen? Vanden Borre presenteerde daarom ‘Mama’s Favorieten’: cadeaus gekozen door mama’s, voor mama’s. RCA en Vinden Borre brachten tien mama’s samen en lieten hen kennismaken met tal van hippe en vaak onverwachte cadeaus. Uit alle cadeaus selecteerde elke mama haar “favoriet”, en deze favorieten kon je ook tegenkomen online en in elke Vanden Borre-winkel. Enkele fijne radiospots zetten de campagne enige luister bij, samen met een video ten behoeve van een online en social media-campagne.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]