Moederdag is nét voorbij (behalve voor wie niet op de Parking woont). En hoewel onze mama’s ons het leven schonken, schenken wij nog iets te vaak clichés cadeau. Dat kon beter, vonden RCA en Vanden Borre. Wat als we mama’s nu zelf eens laten kiezen? Vanden Borre presenteerde daarom ‘Mama’s Favorieten’: cadeaus gekozen door mama’s, voor mama’s. RCA en Vinden Borre brachten tien mama’s samen en lieten hen kennismaken met tal van hippe en vaak onverwachte cadeaus. Uit alle cadeaus selecteerde elke mama haar “favoriet”, en deze favorieten kon je ook tegenkomen online en in elke Vanden Borre-winkel. Enkele fijne radiospots zetten de campagne enige luister bij, samen met een video ten behoeve van een online en social media-campagne.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]