Moederdag is nét voorbij (behalve voor wie niet op de Parking woont). En hoewel onze mama’s ons het leven schonken, schenken wij nog iets te vaak clichés cadeau. Dat kon beter, vonden RCA en Vanden Borre. Wat als we mama’s nu zelf eens laten kiezen? Vanden Borre presenteerde daarom ‘Mama’s Favorieten’: cadeaus gekozen door mama’s, voor mama’s. RCA en Vinden Borre brachten tien mama’s samen en lieten hen kennismaken met tal van hippe en vaak onverwachte cadeaus. Uit alle cadeaus selecteerde elke mama haar “favoriet”, en deze favorieten kon je ook tegenkomen online en in elke Vanden Borre-winkel. Enkele fijne radiospots zetten de campagne enige luister bij, samen met een video ten behoeve van een online en social media-campagne.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]