Ook in de loop van 2019 worden verscheidene nieuwe digitale tools gelanceerd om de digitale kloof tussen overheid en burger te verkleinen. Zo verhoogt de overheid het gebruiksgemak en verbetert ze het contact tussen burgers, overheden en bedrijven. RCA bedacht een koepelconcept om alle initiatieven te bundelen onder de naam ‘Doe maar digitaal’.
In het kader van deze strategie stond RCA ook in voor de meest recente lanceringscampagne: die voor de eBox. De eBox is de digitale brievenbus waarin al je overheidsdocumenten verzameld worden. Gedaan met zoeken naar dat attest van kinderbij… sorry: groeipakket, je pensioenadministratie of je belastingsaangifte. Waar je ook zit, je kan al deze documenten online en overal raadplegen. En laat dat net de insteek zijn van de campagne.
De televisiespot toont een dame, die op de meest vreemde plaatsen (gaande van het repetitiekot van haar zoon tot en met de Mount Everest) steeds toegang heeft tot haar eBox. RCA koos voor een heldere en straightforward campagne die je kan terugvinden op televisie, radio, social media, dagbladen en via programmatic advertising en een campagnewebsite.
Credits:
Klant: DG Digitale Transformatie - Alexander Vicca
Agency: RCA
Productie tv: Uncle Bob
Productie radio: Raygun
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]