RCA zzzmaakvol met Zeisner Ketchup

RCA lanceerde deze week een smaakvolle online campagne voor de Zeisner-ketchup. Iconisch? Nou, reken maar van yes. Iedereen kent uiteraard de bekende kok met het ?-gebaar, de rode fles met de witte kok erop. RCA kwam op de proppen met een pittige en gekruide online campagne naar de regie van Dirk Domen. En hoewel ze bij het bureau in post-#metoo-tijden toch enigszins oplettend zijn met wat ze precies waarop spuiten was hier de bottomline: ‘àlles smaakt, met Zeisner Ketchup erop. That’s the extra taste on top.’
https://vimeo.com/347021780
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]