RCA lanceerde deze week een smaakvolle online campagne voor de Zeisner-ketchup. Iconisch? Nou, reken maar van yes. Iedereen kent uiteraard de bekende kok met het ?-gebaar, de rode fles met de witte kok erop. RCA kwam op de proppen met een pittige en gekruide online campagne naar de regie van Dirk Domen. En hoewel ze bij het bureau in post-#metoo-tijden toch enigszins oplettend zijn met wat ze precies waarop spuiten was hier de bottomline: ‘àlles smaakt, met Zeisner Ketchup erop. That’s the extra taste on top.’
https://vimeo.com/347021780

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





