RCA lanceerde deze week een smaakvolle online campagne voor de Zeisner-ketchup. Iconisch? Nou, reken maar van yes. Iedereen kent uiteraard de bekende kok met het ?-gebaar, de rode fles met de witte kok erop. RCA kwam op de proppen met een pittige en gekruide online campagne naar de regie van Dirk Domen. En hoewel ze bij het bureau in post-#metoo-tijden toch enigszins oplettend zijn met wat ze precies waarop spuiten was hier de bottomline: ‘àlles smaakt, met Zeisner Ketchup erop. That’s the extra taste on top.’
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]