RCA lanceerde deze week een smaakvolle online campagne voor de Zeisner-ketchup. Iconisch? Nou, reken maar van yes. Iedereen kent uiteraard de bekende kok met het ?-gebaar, de rode fles met de witte kok erop. RCA kwam op de proppen met een pittige en gekruide online campagne naar de regie van Dirk Domen. En hoewel ze bij het bureau in post-#metoo-tijden toch enigszins oplettend zijn met wat ze precies waarop spuiten was hier de bottomline: ‘àlles smaakt, met Zeisner Ketchup erop. That’s the extra taste on top.’
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]