Hardnekkig op het middenvak blijven rijden is volgens een enquête van VIAS de grootste ergernis op autosnelwegen. Het federale wetsvoorstel dat op maandag 1 april 2019 in werking trad moet hier een antwoord op bieden. Vanaf nu worden middenvakrijders even streng beboet als wie rechts inhaalt. Want wie rechts inhaalt, doet dat vaak omdat het middenvak bezet is en links inhalen onmogelijk is. Toch moeten we de middenvakrijders wat krediet geven, vaak doen ze het onbewust. Daarom lanceerde Hyundai de ‘Right Lane Assist’, een nieuwe technologie die ervoor zorgt dat je wagen tijdig opnieuw rechts invoegt. Of dat wilde het automerk ons toch doen geloven. Een Facebookpost werd gretig gedeeld. Het gaat echter om fictieve technologie die (nog) niet bestaat. Hyundai wil met deze aprilgrap benadrukken dat het blijft investeren in de verdere ontwikkeling van nieuwe veiligheidstechnologieën. Dit zal ongetwijfeld leiden tot innovatieve oplossingen die de veiligheid ten goede zullen komen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]