Straks zijn er verkiezingen, op diverse niveaus. En elk van die niveaus houdt zich op de een of andere manier bezig met reclame, van gemeente (huis-aan-huisbedeling, affichage) over gewest (affichage, gedragslijnen en decreten) tot het federale niveau (wetgeving en toezicht) en het Europese niveau (allerhande wetgeving, met daarbij ook toezicht op wat online monopolisten (niet) doen).
Hoe kijkt de sector naar dat alles? We vroegen het aan het Communicatie Centrum, waarin United Brands Association (UBA), Association of Communication Companies (ACC), Belgian News Media (Vlaamse Nieuwsmedia en La Presse.be), -WE MEDIA, de -Associatie van Exploitanten van Aanplakborden (AEA), VIA en de Belgian Association of Marketing (BAM) zijn vertegenwoordigd en die de steun heeft van – Bpost, UMA en tal van individuele communicatiebureaus. Onderstaande tekst bevatten het standpunt van het Communicatie Centrum in enkele actuele dossiers. En zoals u merkt: er zijn nog enkele aandachtspunten...
[...]
LEES HET VOLLEDIGE ARTIKEL IN PUB MAGAZINE
Artikel: Wim De Mont
Vertaling: Marine Dehossay
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]