Voor de Britse winkelketen Argos is de kerstperiode een belangrijk verkoopmoment - no surprise. De keten liet bureau CHI een spot ontwikkelen die de aandacht trekt met een vijftigtal skiërs en snowboarders en de meest diverse artikelen die een plaatsje onder kerstboom verdienen: onder meer Nespresso-toestellen, televisietoestellen, teddybeertjes, koptelefoons, kerstballen en speelgoed, waarbij uiteraard veel aandacht gaat naar Minions, Star Wars enzovoort. Kijk en geniet! Alle artikelen zijn te vinden in de winkel en op de website van Argos...
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]