Voor de Britse winkelketen Argos is de kerstperiode een belangrijk verkoopmoment - no surprise. De keten liet bureau CHI een spot ontwikkelen die de aandacht trekt met een vijftigtal skiërs en snowboarders en de meest diverse artikelen die een plaatsje onder kerstboom verdienen: onder meer Nespresso-toestellen, televisietoestellen, teddybeertjes, koptelefoons, kerstballen en speelgoed, waarbij uiteraard veel aandacht gaat naar Minions, Star Wars enzovoort. Kijk en geniet! Alle artikelen zijn te vinden in de winkel en op de website van Argos...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]