Reclameboodschap lezen met je smartphone?

In Peru heeft het biermerk Abraxas een wel heel origineel idee voor een reclamecampagne bedacht. In samenwerking met agentschap Wunderman Phantasia en het magazine Lima heeft het merk een innovatieve reclame ontwikkeld die de lezer op een originele manier betrekt bij de boodschap, in plaats van hem die gewoon voor te schotelen. Hoe het werkt? Tijdens het bladeren botst de lezer op een zwarte pagina, waardoor er op het eerste zicht niets te zien lijkt. Maar als de nieuwsgierigheid toeslaat, kan hij het licht van zijn gsm gebruiken om het bekende Abraxas-bierflesje tevoorschijn te toveren.
Ontdek het hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]