In Peru heeft het biermerk Abraxas een wel heel origineel idee voor een reclamecampagne bedacht. In samenwerking met agentschap Wunderman Phantasia en het magazine Lima heeft het merk een innovatieve reclame ontwikkeld die de lezer op een originele manier betrekt bij de boodschap, in plaats van hem die gewoon voor te schotelen. Hoe het werkt? Tijdens het bladeren botst de lezer op een zwarte pagina, waardoor er op het eerste zicht niets te zien lijkt. Maar als de nieuwsgierigheid toeslaat, kan hij het licht van zijn gsm gebruiken om het bekende Abraxas-bierflesje tevoorschijn te toveren.
Ontdek het hier.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]