Reclameboodschap lezen met je smartphone?

In Peru heeft het biermerk Abraxas een wel heel origineel idee voor een reclamecampagne bedacht. In samenwerking met agentschap Wunderman Phantasia en het magazine Lima heeft het merk een innovatieve reclame ontwikkeld die de lezer op een originele manier betrekt bij de boodschap, in plaats van hem die gewoon voor te schotelen. Hoe het werkt? Tijdens het bladeren botst de lezer op een zwarte pagina, waardoor er op het eerste zicht niets te zien lijkt. Maar als de nieuwsgierigheid toeslaat, kan hij het licht van zijn gsm gebruiken om het bekende Abraxas-bierflesje tevoorschijn te toveren.
Ontdek het hier.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]