In Peru heeft het biermerk Abraxas een wel heel origineel idee voor een reclamecampagne bedacht. In samenwerking met agentschap Wunderman Phantasia en het magazine Lima heeft het merk een innovatieve reclame ontwikkeld die de lezer op een originele manier betrekt bij de boodschap, in plaats van hem die gewoon voor te schotelen. Hoe het werkt? Tijdens het bladeren botst de lezer op een zwarte pagina, waardoor er op het eerste zicht niets te zien lijkt. Maar als de nieuwsgierigheid toeslaat, kan hij het licht van zijn gsm gebruiken om het bekende Abraxas-bierflesje tevoorschijn te toveren.
Ontdek het hier.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]