Het Franse reclamebureau BETC Pop heeft er een nieuwe activiteit bij. In samenwerking met Polydor richt het een nieuw platenlabel op, Pop Records. Dat er synergie mogelijk is voor de productie van radio- en televisiespots wordt niet ontkend, maar in de eerste plaats is dit platenlabel een artistiek project, zeggen de initiatiefnemers. Pop Records zal worden geleid door een trio: Fabrice Brovelli, Christophe Caurret et Isabelle Tardieu.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]