Reclamelegende Per Pedersen (Kopenhagen) komt op uitnodiging van Creative Belgium naar Brussel om zijn verhaal te brengen. Verwacht je aan een gedurfde talk over het belang van creativiteit. Per Pedersen heeft meer dan 500 awards op zijn naam, waaronder minstens 150 Cannes Lions. Hij bundelde de krachten om een nieuw soort global netwerk te vormen: by The Network. Terzijde: Mortierbrigade behoort tot dit netwerk, dat volledig geleid wordt door creatieven.
"Per komt onze Belgische talenten inspireren met zijn talk 'Let the rule breakers lead'. Na Fernando Machado hebben we opnieuw een grote naam van wie we weten dat hij ons zal prikkelen en inspireren. We willen op deze avond graag de goesting en moed aanwakkeren om in te zetten op creativiteit voor merken," zegt Isabel Van den Broeck, managing director Creative Belgium
Een Creative Session (met Amplo en PUB Magazine als partners) om naar uit te kijken dus, voor iedereen die inzet op creativiteit. De deuren staan dus ook open voor adverteerders!
Locatie: Fosbury & Sons Brussels
Datum: donderdag 24 maart om 18:30 uur
Tickets zijn beschikbaar via deze link.
Niet-leden betalen 50 euro, leden van Creative Belgium 30 euro.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]