Reclamesector zamelt geld in voor De Warmste Week

Op maandag 18 december namen 16 ploegen van verschillende Belgische reclamebureaus het tegen elkaar op tijdens The Warmest Padel Tournament. De sportwedstrijd was een initiatief van Mutant en Creative Belgium ten voordele van De Warmste Week. Arena van dienst: Het YC5 sportcomplex in Vilvoorde.
De finale werd gespeeld tussen Keytrade Bank en Mutant, waarin Mutant uiteindelijk de eerste plaats wist te veroveren. We Hear Different behaalde de derde podiumplaats. Maar veel belangrijker: in totaal werd er 1.020 euro ingezameld voor het goede doel. Het ingezamelde geld gaat naar projecten rond het centrale thema ‘opgroeien zonder zorgen’.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]