Reclamesector zamelt geld in voor De Warmste Week

Op maandag 18 december namen 16 ploegen van verschillende Belgische reclamebureaus het tegen elkaar op tijdens The Warmest Padel Tournament. De sportwedstrijd was een initiatief van Mutant en Creative Belgium ten voordele van De Warmste Week. Arena van dienst: Het YC5 sportcomplex in Vilvoorde.
De finale werd gespeeld tussen Keytrade Bank en Mutant, waarin Mutant uiteindelijk de eerste plaats wist te veroveren. We Hear Different behaalde de derde podiumplaats. Maar veel belangrijker: in totaal werd er 1.020 euro ingezameld voor het goede doel. Het ingezamelde geld gaat naar projecten rond het centrale thema ‘opgroeien zonder zorgen’.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]