Reclamewereld in de bres voor Taaltelefoon


De Vlaamse overheid zou De Taaltelefoon willen privatiseren en dat staat voor velen gelijk aan afschaffen. Sam De Win, creative director bij Ogilvy Brussels, kwam uit zijn zetel en lanceerde de hashtag #copyzondertaaltelefoon. Dat leverde hem gisteren alvast een interview op Radio 1 op, en veel bijval. Correct taalgebruik is een must, zo redeneren de reclamemakers die zich achter het initiatief schaarden. Via de hashtag worden allerhande bekende reclameslogans en slogans de wereld ingestuurd met grappige taalfouten, zoals Stop de teid, pak Stella, Quote erat demonstrandum,  doe-het-zelvers doen het met mamma, nancy van de juiste preigarantie en veel meer...

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


