De Vlaamse overheid zou De Taaltelefoon willen privatiseren en dat staat voor velen gelijk aan afschaffen. Sam De Win, creative director bij Ogilvy Brussels, kwam uit zijn zetel en lanceerde de hashtag #copyzondertaaltelefoon. Dat leverde hem gisteren alvast een interview op Radio 1 op, en veel bijval. Correct taalgebruik is een must, zo redeneren de reclamemakers die zich achter het initiatief schaarden. Via de hashtag worden allerhande bekende reclameslogans en slogans de wereld ingestuurd met grappige taalfouten, zoals Stop de teid, pak Stella, Quote erat demonstrandum, doe-het-zelvers doen het met mamma, nancy van de juiste preigarantie en veel meer...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]