De Vlaamse overheid zou De Taaltelefoon willen privatiseren en dat staat voor velen gelijk aan afschaffen. Sam De Win, creative director bij Ogilvy Brussels, kwam uit zijn zetel en lanceerde de hashtag #copyzondertaaltelefoon. Dat leverde hem gisteren alvast een interview op Radio 1 op, en veel bijval. Correct taalgebruik is een must, zo redeneren de reclamemakers die zich achter het initiatief schaarden. Via de hashtag worden allerhande bekende reclameslogans en slogans de wereld ingestuurd met grappige taalfouten, zoals Stop de teid, pak Stella, Quote erat demonstrandum, doe-het-zelvers doen het met mamma, nancy van de juiste preigarantie en veel meer...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]