Redt Hands de horeca- en evenementensector?

Correcte communicatie is in tijden van ‘fake news’ niet meer evident. Het Hasseltse agency Hands bouwde daarom enkele jaren geleden een sterke poot uit in stakeholder-communicatie: correcte informatie bij de juiste doelgroep krijgen. Wist je bijvoorbeeld dat studenten sinds 1 januari van dit jaar maar liefst 600 uur mogen werken als jobstudent? Een aanzienlijke uitbreiding die voor zowel werkgevers als studenten mooi meegenomen is. Voor klant Mise en Place en ITZU Jobs werkte Hands een informatiecampagne uit die TVL graag overnam in het TV-nieuws onder het motto: “Hoe studentenarbeid de horeca- en evenementensector kan redden!”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]