Correcte communicatie is in tijden van ‘fake news’ niet meer evident. Het Hasseltse agency Hands bouwde daarom enkele jaren geleden een sterke poot uit in stakeholder-communicatie: correcte informatie bij de juiste doelgroep krijgen. Wist je bijvoorbeeld dat studenten sinds 1 januari van dit jaar maar liefst 600 uur mogen werken als jobstudent? Een aanzienlijke uitbreiding die voor zowel werkgevers als studenten mooi meegenomen is. Voor klant Mise en Place en ITZU Jobs werkte Hands een informatiecampagne uit die TVL graag overnam in het TV-nieuws onder het motto: “Hoe studentenarbeid de horeca- en evenementensector kan redden!”
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]