Regieën krijgen het hard te verduren
De economische conjunctuur brengt wijzigingen met zich mee in de marktstructuur van de internationale regieën. Het cliënteel verandert en dwingt regieën soms om de rol van mediabureaus op te nemen. De adverteerders zijn meer resultaatgericht en denken op korte termijn, ze willen dan ook steeds meer informatie over de markten die ze voor oog hebben. Regieën en hun algemeen overzicht van de markt worden een echte hulp bij beslissingen. Online reclame blijft verleiden en dwingt de regieën om zich te wapenen en bij te blijven op het vlak van de steeds veranderende formats.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]