Regieën krijgen het hard te verduren
De economische conjunctuur brengt wijzigingen met zich mee in de marktstructuur van de internationale regieën. Het cliënteel verandert en dwingt regieën soms om de rol van mediabureaus op te nemen. De adverteerders zijn meer resultaatgericht en denken op korte termijn, ze willen dan ook steeds meer informatie over de markten die ze voor oog hebben. Regieën en hun algemeen overzicht van de markt worden een echte hulp bij beslissingen. Online reclame blijft verleiden en dwingt de regieën om zich te wapenen en bij te blijven op het vlak van de steeds veranderende formats.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]