De economische conjunctuur brengt wijzigingen met zich mee in de marktstructuur van de internationale regieën. Het cliënteel verandert en dwingt regieën soms om de rol van mediabureaus op te nemen. De adverteerders zijn meer resultaatgericht en denken op korte termijn, ze willen dan ook steeds meer informatie over de markten die ze voor oog hebben. Regieën en hun algemeen overzicht van de markt worden een echte hulp bij beslissingen. Online reclame blijft verleiden en dwingt de regieën om zich te wapenen en bij te blijven op het vlak van de steeds veranderende formats.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]