Remco Evenepoel nieuw gezicht Pizza Hut België

Marketing / News

Dit voorjaar verrast Pizza Hut met een te smaken samenwerking. Na een eerder partnership met olympisch topatlete Tia Hellebaut slaat Pizza Hut nu de handen in elkaar met wielrenner Remco Evenepoel. Met het ambassadeurschap van de jonge wielergod wil Pizza Hut alle Belgen aanspreken. Als merk willen ze zich ook profileren om een gebalanceerde levensstijl te combineren met momenten van ontspanning en heerlijk genieten.

Pizza Hut staat bekend voor de restaurants waar families en vrienden samen kunnen tafelen, alsook voor thuisbezorging van de lekkerste pizza’s. Om het merk in de kijker te zetten bij het grote publiek kiest Pizza Hut resoluut voor samenwerkingen met talentvolle sporters. Zo was Tia Hellebaut tussen 2007 en 2010 ambassadrice voor het merk, terwijl er tussen 2011 en 2016 een partnership met Club Brugge liep. Dit jaar haalt wielergod Remco Evenepoel een podiumplaats bij Pizza Hut België. “Pizza Hut identificeert zich graag met wereldtoppers; we gaan enkel samenwerkingen aan met ambassadeurs in wie we écht geloven. Vanaf de eerste gesprekken hadden we een goed gevoel bij Remco als ambassadeur voor ons merk. We hebben er alle vertrouwen in dat hij de komende jaren zal uitgroeien tot hét Belgische wielerfenomeen," aldus Stef Meulemans (zie foto hierboven met Remco Evenepoel, © Pizza Hut), CEO bij Top Brands, de Belgische groep waar Pizza Hut onder valt.

Omdat het merk sterk gelooft in het talent van Remco gaan ze meteen de samenwerking aan voor een periode van vijf jaar. Remco Evenepoel zal het merk promoten op verschillende manieren, uiteraard via social media en print, maar hij zal ook opduiken in de tv-spotjes van Pizza Hut.

 

Op de foto hierboven: © Pizza Hut, CEO Stef Meulemans en Remco Evenepoel