Leo Burnett werkt verder aan z’n vernieuwing en versterkt z’n accountdepartement met de komst van Renaud Goossens. Goossens, die tot voor kort head of digital was bij DDB, gaat er aan de slag als business director op Belfius en zal verder zorgen voor extra digitale en contentexpertise binnen het bureau. “Renaud heeft door z’n strategisch digitale achtergrond het perfecte profiel voor een klant als Belfius die continu innoveert en zichzelf heruitvindt. We zijn dan ook bijzonder tevreden om een hybride profiel als dat van Renaud aan te trekken,” aldus Francis Lippens, managing director van Leo Burnett.
Renaud Goossens, die verantwoordelijk wordt voor de volledige business van Belfius binnen Leo Burnett, is opgetogen met z’n nieuwe rol: “Belfius is een op en top Belgisch merk dat binnen de bankensector toonaangevend is. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om samen met de rest van het team verder te bouwen aan de campagnes van morgen.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]