Renault in nostalgische bui
In vele landen zijn er voor elke koper van een nieuwe wagen drie kopers die voor een tweedehandswagens kiezen. Al gaat dat niet altijd zonder ongewenste verrassingen. Met zijn Renault SELECTION label, de internationale naam voor zijn programma van gecertificeerde tweedehandswagens, wil Renault zijn positie als vertrouwde speler in de markt bevestigen en belooft het de bestuurder de aankoop van een gereviseerd voertuig. Renaults nieuwste internationale campagne, bedacht door We Are Social France en geregisseerd door het duo AB/CD/CD zet dit concept in het licht en trekt de parallel met iets wat we allemaal kennen… Speelgoedautootjes. Want ook zij worden van generatie op generatie doorgegeven. Als dat geen nostalgie is.
Credits:
Agence: We Are Social
Production : LA PAC
Producteur exécutif : Jérôme Denis
Producteur exécutif : Anna Roudaut
Directrice de production : Justine Sautrey
Réalisateur : AB/CD/CD
Chef opérateur/directeur de la photo: Victor Seguin
1ère assistant réal : Melanie Poisson
Chef deco : Alain Delgrange
Directrice Post Production : Betty Bertrand
FXV Superviseur : Mathieu Caulet
Montage : Linda Attab
Etalonnage: Bertrand Duval
Post-production : Firm
Production Son : KOUZ
Supervision Musique : SuperPitch
Sound design : Sylvain Pierre
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]