In vele landen zijn er voor elke koper van een nieuwe wagen drie kopers die voor een tweedehandswagens kiezen. Al gaat dat niet altijd zonder ongewenste verrassingen. Met zijn Renault SELECTION label, de internationale naam voor zijn programma van gecertificeerde tweedehandswagens, wil Renault zijn positie als vertrouwde speler in de markt bevestigen en belooft het de bestuurder de aankoop van een gereviseerd voertuig. Renaults nieuwste internationale campagne, bedacht door We Are Social France en geregisseerd door het duo AB/CD/CD zet dit concept in het licht en trekt de parallel met iets wat we allemaal kennen… Speelgoedautootjes. Want ook zij worden van generatie op generatie doorgegeven. Als dat geen nostalgie is.
Credits:
Agence: We Are Social
Production : LA PAC
Producteur exécutif : Jérôme Denis
Producteur exécutif : Anna Roudaut
Directrice de production : Justine Sautrey
Réalisateur : AB/CD/CD
Chef opérateur/directeur de la photo: Victor Seguin
1ère assistant réal : Melanie Poisson
Chef deco : Alain Delgrange
Directrice Post Production : Betty Bertrand
FXV Superviseur : Mathieu Caulet
Montage : Linda Attab
Etalonnage: Bertrand Duval
Post-production : Firm
Production Son : KOUZ
Supervision Musique : SuperPitch
Sound design : Sylvain Pierre
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]