Renault in nostalgische bui

In vele landen zijn er voor elke koper van een nieuwe wagen drie kopers die voor een tweedehandswagens kiezen. Al gaat dat niet altijd zonder ongewenste verrassingen. Met zijn Renault SELECTION label, de internationale naam voor zijn programma van gecertificeerde tweedehandswagens, wil Renault zijn positie als vertrouwde speler in de markt bevestigen en belooft het de bestuurder de aankoop van een gereviseerd voertuig. Renaults nieuwste internationale campagne, bedacht door We Are Social France en geregisseerd door het duo AB/CD/CD zet dit concept in het licht en trekt de parallel met iets wat we allemaal kennen… Speelgoedautootjes. Want ook zij worden van generatie op generatie doorgegeven. Als dat geen nostalgie is.
Credits:
Agence: We Are Social
Production : LA PAC
Producteur exécutif : Jérôme Denis
Producteur exécutif : Anna Roudaut
Directrice de production : Justine Sautrey
Réalisateur : AB/CD/CD
Chef opérateur/directeur de la photo: Victor Seguin
1ère assistant réal : Melanie Poisson
Chef deco : Alain Delgrange
Directrice Post Production : Betty Bertrand
FXV Superviseur : Mathieu Caulet
Montage : Linda Attab
Etalonnage: Bertrand Duval
Post-production : Firm
Production Son : KOUZ
Supervision Musique : SuperPitch
Sound design : Sylvain Pierre
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]