Resto du Coeur foodtruck is schot in de roos

Communication / Marketing / News

knorr resto du coeur beeldMet de winter in aantocht lanceert Knorr het derde luik van zijn Europese ‘Flavour for all’ campagne = “Koop 1 pack Knorr Finesse bouillonblokjes en schenk een tas soep“.   Iedereen krijgt de kans om zijn of haar steentje bij te dragen aan dit unieke initiatief. Net voor de zomer stelden Knorr en de vzw Resto du Coeur België de ‘Flavour for All - Resto du Coeur’ foodtruck voor. Een uniek initiatief gefinancierd door Knorr en waarmee Resto du Coeur zijn ambitie kan waarmaken om zoveel mogelijk mensen in nood te bereiken, ook in afgelegen landelijke gebieden. Met meer dan 4.000 afgelegde kilometers sinds mid-juli en 260 geholpen mensen per week kan de start van het project gerust een succes worden genoemd. In 2018 gaat de vzw deze foodtruck onverminderd blijven inzetten voor de verdeling van voedselpakketten en wordt het aantal bezochte steden verder uitgebreid met o.a. Tienen.
Sinds 23 oktober schenkt Knorr voor elk in de supermarkt verkocht pack Knorr Finesse Bouillonblokjes (groenten, kip of vlees),  de waarde van een tas soep  aan Resto du Coeur. De waarde van deze geschonken tassen soep zal worden omgezet in Knorr-goederen die de vzw dan op zijn beurt kan gebruiken in een hun 16 gaarkeukens en hulpcentra en in de voedselpakketten. Deze actie wordt duidelijk zichtbaar  aangekondigd op de verpakking van de bouillonblokjes en via allerhande promotiematerialen in de supermarkt. Knorr schat op deze manier voor de komende winter 16.000 bouillonblokjes en 32.000 soepen te kunnen schenken. Knorr resto du coeur