De CIM Consumer Decision Journey (CDJ) en de CIM Target Group Monitor (TGM) zijn beschikbaar.
- De TGM is de bekende studie over aankoopgewoontes en attitudes van consumenten. Deze studie is vergelijkbaar met de vroegere PMP/TGM-studies die gepubliceerd werden tot 2015.
- De CDJ is een splinternieuwe studie die de rol meet van verschillende communicatiekanalen (touchpoints) in het beslissingsproces van consumenten, en dat voor 15 verschillende economische sectoren.
Voor de eerste keer worden deze twee studies gecombineerd in een database die unieke inzichten levert over consumenten.De combinatie van deze twee studies betekent een grote verrijking in het begrip van de consument, net door de kruising van informatie over consumptiegedrag en beslissingsproces.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]