Resultaten CIM CrossMedia beschikbaar
De CIM Consumer Decision Journey (CDJ) en de CIM Target Group Monitor (TGM) zijn beschikbaar.
- De TGM is de bekende studie over aankoopgewoontes en attitudes van consumenten. Deze studie is vergelijkbaar met de vroegere PMP/TGM-studies die gepubliceerd werden tot 2015.
- De CDJ is een splinternieuwe studie die de rol meet van verschillende communicatiekanalen (touchpoints) in het beslissingsproces van consumenten, en dat voor 15 verschillende economische sectoren.
Voor de eerste keer worden deze twee studies gecombineerd in een database die unieke inzichten levert over consumenten.De combinatie van deze twee studies betekent een grote verrijking in het begrip van de consument, net door de kruising van informatie over consumptiegedrag en beslissingsproces.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]