Groeten vanuit de cockpit. Maar is er een piloot?

PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijk regie Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. Het dagelijkse PUBNews wordt elke editie, of minstens één op de twee edities, gelezen door 50% van de 268 respondenten, de MediaSpecs-nieuwsbrief op maandag door 48%. PUBNews wordt voor 36% gelezen op Smartphone (Analytics November). De redactie van PUB doet een beroep op echte journalistieke talenten om vanuit een cockpit de informatie van de mediagemeenschap, creatie, communicatie en marketing in perspectief te plaatsen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]