PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijk regie Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. Het dagelijkse PUBNews wordt elke editie, of minstens één op de twee edities, gelezen door 50% van de 268 respondenten, de MediaSpecs-nieuwsbrief op maandag door 48%. PUBNews wordt voor 36% gelezen op Smartphone (Analytics November). De redactie van PUB doet een beroep op echte journalistieke talenten om vanuit een cockpit de informatie van de mediagemeenschap, creatie, communicatie en marketing in perspectief te plaatsen...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]