Resultaten PUB/MediaSpecs-studie: Wat we graag lezen (insight 1/5)
PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijke regie Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. 95% van de 268 ondervraagden zegt eerst geïnteresseerd te zijn in nieuws over de media, gevolgd door nieuws over merken (90%), studies (80%), creatie en evenementen (78%) en ten slotte mensen (72%). Van maandag tot zaterdag informeert de redactie van PUB u hierover, en dat doet het met plezier en enthousiasme. PUB synthetiseert en verdiept op een dagelijkse basis het nieuws waarnaar u op zoek bent, in een duidelijke en mooi geïllustreerde context.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]