PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijke regie Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. 95% van de 268 ondervraagden zegt eerst geïnteresseerd te zijn in nieuws over de media, gevolgd door nieuws over merken (90%), studies (80%), creatie en evenementen (78%) en ten slotte mensen (72%). Van maandag tot zaterdag informeert de redactie van PUB u hierover, en dat doet het met plezier en enthousiasme. PUB synthetiseert en verdiept op een dagelijkse basis het nieuws waarnaar u op zoek bent, in een duidelijke en mooi geïllustreerde context.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]