Om het anti-transpirant-gamma Active Shield te promoten, heeft Rexona besloten om daar aanwezig te zijn waar veel zweetgeurtjes samenkomen. In samenwerking met JCDecaux werd de binnenkant van een Brusselse tram bekleed met de kleuren van het gamma. Kers op de taart was een sampling in de tram tijdens de eerste week van de actie. De reizigers in de Rexona tram kregen een staaltje en een kortingsbon aangeboden door een team van hostesses. Deze campagne is het resultaat een samenwerking tussen Unilever, Kinetic, Mindshare en JCDecaux Innovate. De Rexona-tram rijdt nog 5 juni door Brussel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]