Rexona neemt de tram

Om het anti-transpirant-gamma Active Shield te promoten, heeft Rexona besloten om daar aanwezig te zijn waar veel zweetgeurtjes samenkomen. In samenwerking met JCDecaux werd de binnenkant van een Brusselse tram bekleed met de kleuren van het gamma. Kers op de taart was een sampling in de tram tijdens de eerste week van de actie. De reizigers in de Rexona tram kregen een staaltje en een kortingsbon aangeboden door een team van hostesses. Deze campagne is het resultaat een samenwerking tussen Unilever, Kinetic, Mindshare en JCDecaux Innovate. De Rexona-tram rijdt nog 5 juni door Brussel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]