Om het anti-transpirant-gamma Active Shield te promoten, heeft Rexona besloten om daar aanwezig te zijn waar veel zweetgeurtjes samenkomen. In samenwerking met JCDecaux werd de binnenkant van een Brusselse tram bekleed met de kleuren van het gamma. Kers op de taart was een sampling in de tram tijdens de eerste week van de actie. De reizigers in de Rexona tram kregen een staaltje en een kortingsbon aangeboden door een team van hostesses. Deze campagne is het resultaat een samenwerking tussen Unilever, Kinetic, Mindshare en JCDecaux Innovate. De Rexona-tram rijdt nog 5 juni door Brussel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]