Richard Frankel (Spotify): wat algoritmes doen voor uw merk

Richard Frankel is creatief directeur bij Spotify. Hij is verantwoordelijk voor de marketing- en reclamestrategie voor het merk Spotify. De man is een veteraan van de entertainmentindustrie. Van 1983 tot 1994 was hij verantwoordelijk voor de creatieve diensten bij A&M Records in Hollywood. Vervolgens hield hij toezicht op de visuele identiteit van A&M Roster (The Police, Suzanne Vega, Joe Jackson, Sting, Janet Jackson, Sheryl Crow, Amy Grant, Supertramp, Soundgarden en ga maar door).
Richard Frankel heeft een recordaantal promotievideo's geproduceerd, evenals talrijke muziekvideo's, waaronder twee Grammy-winnende video's: "Janet Jackson's Rythm Nation" in 1989, en "Ten Summoner's Tales" van Sting in 1993. Dit jaar te gast op Cristal MAD, waarvan PUB een mediapartner is, zei Richard Frankel dat hij blij was over zijn passie te kunnen praten. "Spotify is het onderzoeks- en ontwikkelingslaboratorium van de muziekindustrie," zegt hij. "Wij zullen onze algoritmes verbeteren, machine learning maakt onze ecosystemen aangenamer u, voor uw vrienden en ook voor merken. Wij hebben de grootste pool van creatieve mensen, met miljoenen muzikanten!" Meer hoort en ziet u in onderstaande video.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]