Richard Frankel is creatief directeur bij Spotify. Hij is verantwoordelijk voor de marketing- en reclamestrategie voor het merk Spotify. De man is een veteraan van de entertainmentindustrie. Van 1983 tot 1994 was hij verantwoordelijk voor de creatieve diensten bij A&M Records in Hollywood. Vervolgens hield hij toezicht op de visuele identiteit van A&M Roster (The Police, Suzanne Vega, Joe Jackson, Sting, Janet Jackson, Sheryl Crow, Amy Grant, Supertramp, Soundgarden en ga maar door).
Richard Frankel heeft een recordaantal promotievideo's geproduceerd, evenals talrijke muziekvideo's, waaronder twee Grammy-winnende video's: "Janet Jackson's Rythm Nation" in 1989, en "Ten Summoner's Tales" van Sting in 1993. Dit jaar te gast op Cristal MAD, waarvan PUB een mediapartner is, zei Richard Frankel dat hij blij was over zijn passie te kunnen praten. "Spotify is het onderzoeks- en ontwikkelingslaboratorium van de muziekindustrie," zegt hij. "Wij zullen onze algoritmes verbeteren, machine learning maakt onze ecosystemen aangenamer u, voor uw vrienden en ook voor merken. Wij hebben de grootste pool van creatieve mensen, met miljoenen muzikanten!" Meer hoort en ziet u in onderstaande video.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]