Rijvers Festival gaat opnieuw in zee met Studio Copain

Crea / News

Rijvers Festival, het snelst groeiende festival van Vlaanderen, gaat opnieuw in zee met Studio Copain voor de campagne van het jaarlijkse familiefestival.

Rijvers Festival brengt een unieke mix van populaire tv-sterren zoals Camille, Pommelien Thijs, Metejoor, Natalia, K3, Bart Peeters, Suzan & Freek en Average Rob naar Lievegem bij Gent. Het festival kende afgelopen jaren een spectaculaire groei, aldus ook organisator Tom Muys: “Dit jaar verwachten we zo’n 40.000 bezoekers te ontvangen. We zijn ambitieus en geloven dat we komende jaren verder kunnen doorgroeien tot één van de grote Vlaamse muziekfestivals. In die groeistrategie is er nood aan een structurele marketingpartner, en die vinden we bij Studio Copain”.

Studio Copain, de Belgische marketingboetiek van oprichter Floris Benoit, is alvast enthousiast over de samenwerking: “Ook dit jaar zetten we volop in op de verdere groei van het festival via een slimme pers- en pr-werking, e-mailmarketing en digital advertising. We bouwden daarnaast samen met de organisatie aan een impactvol mediaplan met partners zoals Joe en Het Laatste Nieuws. De ticketverkoop boost en de cijfers zijn veelbelovend. En vooral: de zon zal van de partij zijn.”

“De samenwerking tussen Studio Copain en Rijvers Festival kadert volledig in de strategie van Studio Copain om de referentie te worden voor marketingstrategie en –plannen in de brede cultuur, media, entertainment en sport-sectoren,” aldus Benoit.

Rijvers Festival in Lievegem bij Gent op vrijdag 11, zaterdag 12, zondag 13 en maandag 14 augustus. Vier dagen feest, vier podia en 100+ artiesten. Tickets & de volledige line-up vind je via www.rijversfestival.be of via de gratis app.