Rik Vera schrijft derde Day After Tomorrow

Nexxworks-partner Rik Vera lanceert een nieuw Day After Tomorrow-boek, een strategische handleiding voor de digitale wereld. Managers The Day After Tomorrow is het derde boek in de Day After Tomorrow-reeks, na de bestsellers van Rik Vera’s nexxworks-partners Peter Hinssen en Steven Van Belleghem.
Technologie blijft de wereld continu transformeren. Managers The Day After Tomorrow legt de vectoren bloot die deze veranderde wereld aansturen. De combinatie van inzichten uit onder andere de sociologie, evolutietheorie en psychologie leidt je voorbij alle hypes naar een nieuwe managementstijl. Het bouwen van een strategie voor de digitale wereld, daar kun je geen prefab-plan voor uittekenen. Het gaat er niet om een vleugje digitaal over je onderneming heen te strooien. Het gaat om wendbaarheid, snelheid, de klant als het centrum van ons universum en een combinatie van lange termijn denken met korte termijn acties. Met praktische modellen, zoals onder andere het TREE concept, de C2MxEI formule, de evolutie van klantrelatie 1.0 naar 5.0, schreef Rik Vera de overlevingsgids voor managers die hun bedrijf relevant willen houden in 'The Day After Tomorrow'. Het boek verschijnt op 30 mei bij uitgeverij Lannoo.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



