Nexxworks-partner Rik Vera lanceert een nieuw Day After Tomorrow-boek, een strategische handleiding voor de digitale wereld. Managers The Day After Tomorrow is het derde boek in de Day After Tomorrow-reeks, na de bestsellers van Rik Vera’s nexxworks-partners Peter Hinssen en Steven Van Belleghem.
Technologie blijft de wereld continu transformeren. Managers The Day After Tomorrow legt de vectoren bloot die deze veranderde wereld aansturen. De combinatie van inzichten uit onder andere de sociologie, evolutietheorie en psychologie leidt je voorbij alle hypes naar een nieuwe managementstijl. Het bouwen van een strategie voor de digitale wereld, daar kun je geen prefab-plan voor uittekenen. Het gaat er niet om een vleugje digitaal over je onderneming heen te strooien. Het gaat om wendbaarheid, snelheid, de klant als het centrum van ons universum en een combinatie van lange termijn denken met korte termijn acties. Met praktische modellen, zoals onder andere het TREE concept, de C2MxEI formule, de evolutie van klantrelatie 1.0 naar 5.0, schreef Rik Vera de overlevingsgids voor managers die hun bedrijf relevant willen houden in 'The Day After Tomorrow'. Het boek verschijnt op 30 mei bij uitgeverij Lannoo.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]