Rik Verheye en Club Brugge: deel 2 van de webreeks

Mutant heeft al heel wat Club-campagnes op zijn naam en tekende met veel plezier voor de nieuwe abonnements-campagne van Club Brugge. “Er zijn een heleboel voordelen verbonden aan het vernieuwen van je Club abonnement,” vertelt Odin Saillé, oprichter en ECD van Mutant, over het opzet van de campagne. “Kortingen op eten en drank, maar ook in de Club-shop en nog veel meer. In plaats van ze droog op te lijsten, kozen we voor comedy en maakten we een serie. In gesprekken over ontdooide scampi's, zetels en haarimplantaten zetten Gunther en Pascal in elke aflevering een ander voordeel van het nieuwe Club abonnement in de verf.” Opmerkelijk: deze keer teamde het bureau met de Vlaamse comedy-acteur Rik Verheye. Die kroop voor de gelegenheid achter de camera en maakt daarmee meteen ook zijn regiedebuut.
Lees nog eens wat Odin Saillé van Mutant en Rik Verheye in een exclusief gesprek met PUB vertellen over deze campagne.
En geniet hieronder van deel twee van de reeks...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]