River Cleanup en MMBSY houden oevers proper

Budgets / News

Elk jaar belandt er zo’n 8 miljard kilogram afval ongecontroleerd in onze zeeën en oceanen. 80% hiervan komt daar terecht via rivieren. River Cleanup wil dit aanpakken door het activeren van mensen en door het inzetten van slimme technologieënriver-cleanup-mms. Door zo veel mogelijk mensen bewust te maken van deze problematiek en hen aan te zetten tot actie, worden ze allemaal deel van de oplossing. Want iedereen kan, zelfs met een kleine inspanning, het verschil maken. Om aandacht te genereren rond dit onderwerp bij een breed publiek kiest River Cleanup ook dit jaar opnieuw voor een samenwerking met MMBSY. Het Antwerpse communicatiebureau gespecialiseerd in public relations, influencer- en contentmarketing en social media, zal River Cleanup hoofdzakelijk bijstaan wat betreft persrelaties en dit rond een aantal belangrijke momenten in 2020 zoals River Cleanup World in juni en World Cleanup Day in september. Thomas de Groote van River Cleanup: “Na een succesvolle samenwerking met MMBSY in 2019 met een enorm aantal mooie persartikels, kiezen wij ook dit jaar opnieuw voor hen als communicatiepartner. En hoewel de huidige omstandigheden waarin we ons nu bevinden ons nog voor uitdagingen zullen stellen dit jaar, zijn wij ervan overtuigd dat we ook in 2020 samen met MMBSY er weer een succes van zullen maken.”  

Myra Nurski, managing partner bij MMBSY: “We zijn heel blij dat River Cleanup ons opnieuw het vertrouwen geeft om hun boodschap op de radar te zetten van het grote publiek. Bovendien vinden we het belangrijk om als agency ook ons steentje te kunnen bijdragen aan het creëren van bewustwording rond deze materie en samen actie te ondernemen om zo het verschil te maken.”