Coca-Cola, F.L.A.S.H. (RMB) en NRJ zorgden deze zomer opnieuw voor de nodige verfrissing en waterpret. Drie dagen lang, van 30 augustus tot en met 1 september, konden sensatiezoekers een duik in de Meren van de Eau d'Heure nemen vanop de ‘Coca-Cola Big Air’. De waterglijbaan van maar liefst 20 meter lang wordt aangedreven door een krachtig systeem dat 150.000 liter water per uur uit het meer op de glijbaan pompt. Als deelnemer start je op 8 meter hoogte, je glijdt naar beneden in een grote opblaasbare band waarna je verder drijft in het water.
Het creatieve team van RMB en NRJ hebben een campagne opgezet om het evenement te promoten, die op grote schaal te horen was op NRJ. Coca-Cola was ook zichtbaar op Instagram Stories en met een aftermovie op Facebookpagina van de radiozender. De sfeer bereikte zijn hoogtepunt op zaterdag 31 augustus met de aanwezigheid van NRJ ter plaatse.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]