RMB en NRJ gaan Big Air met Coca-Cola
Coca-Cola, F.L.A.S.H. (RMB) en NRJ zorgden deze zomer opnieuw voor de nodige verfrissing en waterpret. Drie dagen lang, van 30 augustus tot en met 1 september, konden sensatiezoekers een duik in de Meren van de Eau d'Heure nemen vanop de ‘Coca-Cola Big Air’. De waterglijbaan van maar liefst 20 meter lang wordt aangedreven door een krachtig systeem dat 150.000 liter water per uur uit het meer op de glijbaan pompt. Als deelnemer start je op 8 meter hoogte, je glijdt naar beneden in een grote opblaasbare band waarna je verder drijft in het water.
Het creatieve team van RMB en NRJ hebben een campagne opgezet om het evenement te promoten, die op grote schaal te horen was op NRJ. Coca-Cola was ook zichtbaar op Instagram Stories en met een aftermovie op Facebookpagina van de radiozender. De sfeer bereikte zijn hoogtepunt op zaterdag 31 augustus met de aanwezigheid van NRJ ter plaatse.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]