Coca-Cola, F.L.A.S.H. (RMB) en NRJ zorgden deze zomer opnieuw voor de nodige verfrissing en waterpret. Drie dagen lang, van 30 augustus tot en met 1 september, konden sensatiezoekers een duik in de Meren van de Eau d'Heure nemen vanop de ‘Coca-Cola Big Air’. De waterglijbaan van maar liefst 20 meter lang wordt aangedreven door een krachtig systeem dat 150.000 liter water per uur uit het meer op de glijbaan pompt. Als deelnemer start je op 8 meter hoogte, je glijdt naar beneden in een grote opblaasbare band waarna je verder drijft in het water.
Het creatieve team van RMB en NRJ hebben een campagne opgezet om het evenement te promoten, die op grote schaal te horen was op NRJ. Coca-Cola was ook zichtbaar op Instagram Stories en met een aftermovie op Facebookpagina van de radiozender. De sfeer bereikte zijn hoogtepunt op zaterdag 31 augustus met de aanwezigheid van NRJ ter plaatse.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]