Rodenbach sluit nieuw pact met De Mol
Rodenbach breidt het partnership met De Mol, dat vorig jaar werd gesloten, verder uit. Afgelopen seizoen konden de kijkers al kennis maken met Café De Mol op Vier in samenwerking met Rodenbach, de talkshow die meteen na het uitzenden van De Mol volgde. In de samenwerking tussen Rodenbach en het programma - dat vorig jaar meer dan 3 miljoen kijkers telde - wordt door de brouwerij uit Roeselare nu extra geïnvesteerd. De Mol start op 10 maart. Speciaal voor het nieuwe seizoen krijgt Rodenbach een De Mol-look & feel. Zowel het flesje als het blikje krijgt een Rodenbach een De Mol-uitstraling. Het kroonkurkje en het afsluitlipje van het blik dragen een unieke code waarmee de consument zich kan registreren om mee te dingen naar zijn of haar eigen De Mol-reis met vrienden naar Vietnam, het gastland van De Mol 2019. Ook bij een Rodenbach van’t vat op café ontvangt men deze unieke code. Naast de reis voor 10 personen schenkt de brouwerij een 1000-tal prijzen weg.
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken, Rodenbach: donker van kleur maar verrassend licht en verfrissend van smaak, we heffen het glas op het onverwachte: De brouwerij lanceert daarom et Magisch Molglas, een Rodenbach-glas met het De Mol-logo waarbij het logo van kleur verandert bij het inschenken van een frisse Rodenbach.
En ook dit jaar wordt De Mol dus gevolgd door Café De Mol. Bij een vers getapte Rodenbach wordt er nagepraat over de uitzending en de kandidaten, daarnaast krijgen de 10 deelnemers hun eigen supporterscafé verspreid over Vlaanderen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]