Roeselare winkelt met Focus

Focus Advertising (Kortrijk) kreeg de campagne toegewezen om Roeselare op de kaart te zetten als shoppingstad. Het doel van de campagne is shoppers warm te maken hun inkopen in Roeselare te doen. De belangrijkste troeven van Roeselare worden in de verf gezet: het grote aanbod, shoppingplezier voor iedereen en het gemak voor de shopper. Terzelfdertijd moet de campagne de stad Roeselare zelf ook duidelijk branden. Dat gebeurt onder meer met de hashtag #RSL.
Eén beeld kan niet alles vertellen, dus opteerde Focus voor één boodschap (funshoppen in een ruim aanbod) en één duidelijke kerndoelgroep (de vrouw). Het resultaat is een fris campagnebeeld met twee vrouwen: moeder en dochter, vergezeld door de slogan: “ Shoppen in Roeselare. Wie je ook bent, je wordt verwend!”. De setting in uni-kleurige sfeer moet zorgen voor origineel visueel effect. Het beeld verwijst dan weer naar het ruime aanbod en toont dat iedereen in Roeselare terechtkan om te shoppen, van strak geklede modevrouw tot hipster.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]