Roeselare winkelt met Focus

Crea / News

focus advertising Focus Advertising (Kortrijk) kreeg de campagne toegewezen om Roeselare op de kaart te zetten als shoppingstad. Het doel van de campagne is shoppers warm te maken hun inkopen in Roeselare te doen. De belangrijkste troeven van Roeselare worden in de verf gezet: het grote aanbod, shoppingplezier voor iedereen en het gemak voor de shopper. Terzelfdertijd moet de campagne de stad Roeselare zelf ook duidelijk branden. Dat gebeurt onder meer met de hashtag #RSL.
Eén beeld kan niet alles vertellen, dus opteerde Focus voor één boodschap (funshoppen in een ruim aanbod) en één duidelijke kerndoelgroep (de vrouw). Het resultaat is een fris campagnebeeld met twee vrouwen: moeder en dochter, vergezeld door de slogan: “ Shoppen in Roeselare. Wie je ook bent, je wordt verwend!”.  De setting in uni-kleurige sfeer moet zorgen voor origineel visueel effect. Het beeld verwijst dan weer naar het ruime aanbod en toont dat iedereen in Roeselare terechtkan om te shoppen, van strak geklede modevrouw tot hipster.