ROI in de sociale netwerken

De tijd dat adverteerders er gebruik van maakten "omdat het niet veel kost en je voelt dat er iets gaande is", is voorbij. De sociale netwerken zijn niet ver verwijderd van volwassenheid en sprokkelen beetje bij beetje bijval bij de andere media. Maar toegang krijgen tot dat statuut betekent ook de ROI ondergaan. Is die meetbaar? Hoeveel kost het gebruik van de sociale netwerken? Wat brengt het op? Wat zijn die gegevens echt waard? Allemaal antwoorden om te overwegen in termen van een POE-aanpak.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]