De tijd dat adverteerders er gebruik van maakten "omdat het niet veel kost en je voelt dat er iets gaande is", is voorbij. De sociale netwerken zijn niet ver verwijderd van volwassenheid en sprokkelen beetje bij beetje bijval bij de andere media. Maar toegang krijgen tot dat statuut betekent ook de ROI ondergaan. Is die meetbaar? Hoeveel kost het gebruik van de sociale netwerken? Wat brengt het op? Wat zijn die gegevens echt waard? Allemaal antwoorden om te overwegen in termen van een POE-aanpak.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]