ROI in de sociale netwerken

De tijd dat adverteerders er gebruik van maakten "omdat het niet veel kost en je voelt dat er iets gaande is", is voorbij. De sociale netwerken zijn niet ver verwijderd van volwassenheid en sprokkelen beetje bij beetje bijval bij de andere media. Maar toegang krijgen tot dat statuut betekent ook de ROI ondergaan. Is die meetbaar? Hoeveel kost het gebruik van de sociale netwerken? Wat brengt het op? Wat zijn die gegevens echt waard? Allemaal antwoorden om te overwegen in termen van een POE-aanpak.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]